Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Δεν τον προλαβαίνουμε! Ο Μπαλοτέλι απάτησε την Σόφι Ρεντ!!!



Αγριεμένος μπήκε στο 2011 ο Μάριο Μπαλοτέλι! Δεν είναι η πρώτη και απ'οτι φαίνεται ουτε η τελευταία η οποία δηλώνει οτι ο Μάριο Μπαλοτέλι την απάτησε. Η Σόφι Ρεντ, η τελευταία...κατάκτηση του 20χρονου επιθετικού, σε συνέντευξή της αναφέρει πως ο Μπαλοτέλι την κεράτωσε με την καλύτερή της φίλη. <<Ήμουν στην κάτω κρεβατοκάμαρα όταν συνειδητοποίησα ότι ο Μάριο έλειπε
μαζί με την Φέι. Άρχισαν να μου μπένουν υποψίες 'οταν ο φίλος του Μάριο με εμπόδισε να βγω από το δωμάτιο. Τους έψαχνα σε όλο το σπίτι. Κάποια στιγμή είδα τη Φέι να βγαίνει από ένα δωμάτιοκαι να μου λέει: "Είσαι καλά μωρό; " και από πίσω ήταν ο Μάριο και έπλενε τα χέρια του.Εκαίνη τη στιγμή μου είπε ο κολλητός του Μάριο πως ήρθε η ώρα να φύγω, Ουσιαστικά με έδειωξε από το σπίτι χωρίς παπούτσια. Ήταν 4 τα ξημερώματα και έκανε κρύο. Αναγκάστηκα να καλέσω τη μητέρα μου να έρθει να με πάρει.Είμαι απογοητευμένη με τον Μάριο. Μ ου έλεγε ότι θα είμαστε καιρό μαζί και ότι θα μου έπαιρνε μία Porsche για τα Χριστούγεννα>>. Συγκλονιστική αφήγηση, δεν νομίζετε; Και χωρίς σύντροφο έμεινε η κοπέλα και χωρίς αυτοκίνητο...

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου