Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Ποιος Θεός τώρα; Μόνο Ζοζέ!


Το ανθολόγιο των δηλώσεων του Ζοζέ, που αποδεικνύει ότι το παρατσούκλι που του έχουν κολλήσει μόνο τυχαίο δεν είναι. Και ο "special one" φροντίζει να προκαλεί σε κάθε ευκαιρία για να το επιβεβαιώσει. Ο εκλεκτός, ο καλύτερος, ο νικητής, ο απόλυτος, ο αλαζόνας, ο εγωκεντρικός, ο επιθετικός, ένας και μοναδικός Ζοζέ Μουρίνιο και οι απίστευτες δηλώσεις και αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές που έχουν σημαδέψει την καριέρα του.

Ο Ζοσέ Μουρίνιο στο παιχνίδι της Ίντερ με τον Παναθηναϊκό...Ο Ζοσέ Μουρίνιο στο παιχνίδι της Ίντερ με τον Παναθηναϊκό...Ας ξεκινήσουμε λοιπόν… 
 
Για τον Ντιντιέ Ντρογμπά
"Καλός είναι ο Ντρογκμπά, αλλά μονίμως πέφτει σε κάθε φάση για να πάρει θέατρο". Τρία χρόνια που ήταν παρέα στην Τσέλσι, δεν θυμόμαστε ανάλογη κριτική στον Ιβοριανό άσσο. 

Την ημέρα της παρουσίασής του από την Τσέλσι. 
"Είναι ένας κορυφαίος σύλλογος με κορυφαίους παίκτες και  -συγχωρήστε με αν ακούγομαι αλαζόνας- κορυφαίο προπονητή".  Αλαζόνας εσείς; Ποτέ! 

Την ίδια μέρα…
"Είμαι πρωταθλητής Ευρώπης, κύριοι, και νομίζω ότι είμαι ο εκλεκτός". Εμείς πάλι είμαστε βέβαιοι! 

Δικαιολογώντας την επιλογή του να αφήσει την Πόρτο για την Τσέλσι.
"Αν ήθελα μια εύκολη δουλειά, θα έμενα στην Πόρτο: Μια όμορφη μπλε καρέκλα, το τρόπαιο του Champions League, και ο Θεός. Και μετά τον Θεό, εγώ!" Ποιος Θεός τώρα; Μόνο Ζοζέ! 

Για τους αγωνιστικούς προσανατολισμούς της Τότεναμ.
"Αυτοί οι τύποι ήρθαν εδώ και πάρκαραν ένα λεωφορείο μπροστά στην εστία τους. Αμφιβάλλω αν έστω και ένας φίλαθλος της Τότεναμ θα πλήρωνε 50 λίρες για να δει την ομάδα του…" 

Όταν δέχθηκε πιέσεις από δημοσιογράφους για να αποκτήσει η Τσέλσι έναν αμυντικό αδιαφορώντας για το κόστος της μετεγγραφής.
"Εμένα προσωπικά με τρελαίνουν οι Άστον Μάρτιν. Είναι εκπληκτικά αυτοκίνητα, αλλά αν μου ζητήσεις 1 εκατομμύριο λίρες για μία Άστον Μάρτιν, πρέπει να είσαι τρελός. Δεν κοστίζει περισσότερες από 250.00 λίρες". Καλή παρομοίωση και κυρίως  "μιλά" στην καρδιά του μέσου μισθωτού.
Ένα καταπληκτικό βίντεο-αφιέρωμα στον "ξεχωριστό" Ζοσέ Μουρίνιο...Φιλοσοφώντας για την αγωνιστική εικόνα της Τσέλσι.
"Υπάρχουν όμορφοι άνθρωποι που είναι βλάκες και έξυπνοι άνθρωποι που είναι άσχημοι. Έτσι είμαστε κι εμείς. Από μακριά είμαστε κακάσχημοι, αλλά η μπάλα κυκλοφορεί έξυπνα".
Πες ρα ρε Ζοζέ. Ομορφιά και εξυπνάδα δεν πάνε μαζί. Ενώ άσχημοι και βλάκες υπάρχουν παντού! 

Μια μέρα πριν το ντέρμπι Άρσεναλ – Μάντσεστερ απαντά στην απορία  των δημοσιογράφων αν θα παρακολουθήσει την αναμέτρηση.
"Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Αν είμαι σπίτι θα το δω! Μου αρέσει πολύ να βλέπω ποδόσφαιρο, αλλά στο σπίτι κουμάντο κάνει η γυναίκα μου. Ο μάνατζερ είναι η γυναίκα μου και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα μου δώσει άδεια να ανοίξω την τηλεόραση…" Μήπως είναι Ελληνίδα η κυρία Μουρίνιο; 

Στην παρουσίασή του από την Ίντερ, ένας Ιταλός δημοσιογράφος αποφασίζει να του κάνει τον έξυπνο αναφορικά με την υπέρογκη αμοιβή του από τους "Νερατζούρι".
"Δεν τα λες καλά φίλε μου. Δεν παίρνω 8,8 εκατομμύρια ευρώ. Παίρνω 11,3 εκατομμύρια και με τα μπόνους φτάνουν τα 14 εκατομμύρια ευρώ. Δεν είσαι καλά διαμασμένος" Bingo! Μουρίνιο σε μεγάλες στιγμές. 

Έξαλλος με τον Λίο Μέσι μετά την αναμέτρηση της Τσέλσι με την Μπάρτσα.
"Πώς λέτε το κλέψιμο στα Καταλανικά;;;  Η Βαρκελώνη είναι μια πανέμορφη ιστορική πόλη με σπουδαία πολιτιστική παράδοση και πάρα πολλά θέατρα. Ο Μέσι θα έχει σπουδαίο μέλλον εκεί. Έχει μάθει να παίζει θέατρο σε κάθε αγώνα". Άνευ σχολίων… 

Λέγοντας τα καλύτερα για τον… αδερφικό του φίλο Αρσέν Βενγκέρ.
"Ο Βενγκέρ είναι ηδονοβλεψίας. Απολαμβάνει να παρακολουθεί τις πράξεις των άλλων. Οι τύποι αυτοί έχουν ένα τεράστιο τηλεσκόπιο στα διαμερίσματά τους και χαζεύουν τις πράξεις των άλλων. Και ο Βενγκέρ τέτοιος είναι. Του αρέσει να παρακολουθεί και να σχολιάζει τις ομάδες των άλλων". Όλοι κρύβουμε έναν φετιχιστή μέσα μας!!! 

Επαναφέρει στην τάξη τον Σέρχιο Μαρκαριάν που πανηγύριζε τη νίκη του Παναθηναϊκού μέσα στην έδρα της Πόρτο.
"Μην πανηγυρίζεις ακόμα. Δεν έχει τελειώσει τίποτα… Μη βιάζεσαι!" Κάτι ήξερε ο Ζοζε, καθώς στη ρεβάνς η Πόρτο κέρδισε με 0-2 μέσα στο ΟΑΚΑ. 

Συζητώντας, πάντα με κέφι, με τους δημοσιογράφους σχετικά με την αγωνιστική ξηρασία του Αντρέι Σεφτσένκο.
"Θα σας το πω μια ακόμα φορά και βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Ο Σεφτσένκο δεν θα βγει από την 11άδα. Όσο δεν σκοράρει, τόσο θα συνεχίζει να ξεκινάει βασικός. Το καταλάβατε;;;"  Μη φωνάζετε κ. Μουρίνιο. Καταλάβαμε! 

Για την κατανομή ρόλων μέσα στην Τσέλσι.
"Αν ο Ρομάν Αμπράμοβιτς ασχοληθεί με την τακτική της Τσέλσι, η ομάδα θα υποβιβαστεί. Αν πάλι, εγώ αρχίζω και λέω τη γνώμη μου για τις επιχειρήσεις του, τότε θα χρεοκοπήσει μέσα σε  μια μέρα" 

Σχολιάζοντας την κατάσταση στην Τσέλσι. 
"Ξέρω τα πάντα μέσα στην ομάδα. Τα πάντα όμως. Έχω και κάποιες υποψίες μάλιστα για τη μέρα που θα απολυθώ". Τελικά δεν έπεσε μέσα, καθώς η πολλή σιγουριά βλάπτει.
Το κούρεμα...Τζον ΡάμποΤο κούρεμα...Τζον ΡάμποΌταν έκοψε τα μαλλιά του με την ψιλή και παρουσιάστηκε "αγριεμένος" μπροστά στους δημοσιογράφους. 
"Δείτε το κούρεμά μου. Είμαι έτοιμος για πόλεμο!!!" My name is Rambo. John Rambo! 

Εκθειάζοντας τους πιτσιρικάδες της κάθε ομάδας
"Οι νέοι παίκτες είναι σαν τα πεπόνια. Μόνο όταν το ανοίξεις και το φας, μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος τι γεύση έχει…" Και κλάμα οι ψάρακες… 

Θέτοντας τη συζυγική του ζωή στην πραγματική της διάσταση.
"Προπονητής στην οικογένειά μου, είναι η γυναίκα μου. Όταν είσαι ο σταρ εκτός σπιτιού, δεν μπορείς να είσαι σταρ και μέσα στο σπίτι. Κάθομαι και περιμένω διαταγές" Η παντόφλα πάει σύννεφο στην οικία των Μουρίνιο. 

Απαντώντας για τους λόγους που τον ώθησαν να κουρευτεί γουλί. 
"Το έκανα για να πείσω τον γιο μου να κάνει το ίδιο. Για να πείσω τους παίκτες μου με τα τρελά μαλλιά να αποκτήσουν ένα νορμάλ κούρεμα. Όχι ράστα και άλλες τρέλες". Απαγορεύεται ο τεντιμποϊσμός… 

Για την αποτυχία του Αρσέν Βενγκέρ να κατακτήσει το Champions League
"Πολλοί μεγάλοι προπονητές δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν ποτέ στην κορυφή της Ευρώπης. Έχω μάλιστα έναν συγκεκριμένο στο μυαλό μου που μένει εδώ κοντά…" Με το βαμβάκι τον σφάζει τον Αλσατό. 

Σχολιάζοντας το αλάθητο των απόψεών του."Αν έχω κάνει ένα λάθος, είμαι έτοιμος να απολογηθώ γι αυτό. Δεν συμβαίνει συχνά πάντως και σε κάθε περίπτωση, είμαι χαρούμενος που δεν θα πάω φυλακή για τα λάθη μου". 

Για το "κόκκινο" κατεστημένο.
"Ξέρετε τι έχω καταλάβει; Είναι αδύνατον να σφυρίξει κάποιος πέναλτι κατά της Μάντσεστερ και είναι εξίσου αδύνατο να σφυρίξει πέναλτι υπέρ της Τσέλσι. Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν ντρέπομαι να το πω." Η αγγλική παράγκα ζει και βασιλεύει! 

Εκφράζοντας, με αγάπη πάντα, τη γνώμη του για τον προπονητή της Γιουβέντους, Κλάουντιο Ρανιέρι.
"Ποιος Ρανιέρι; Είναι ένας εβδομηντάρης προπονητής χωρίς καμία επιτυχία στην καριέρα του, εκτός από ένα κυπελλάκι. Δεν ασχολούμαι μαζί του." Πού και να ασχολούνταν τι θα έλεγε δηλαδή!
Ο Μουρίνιο με τον "αγαπημένο" του Μπαλοτέλι...Ο Μουρίνιο με τον "αγαπημένο" του Μπαλοτέλι...Για το "αγαπημένο" του παιδί στην Ίντερ, Μάριο Μπαλοτέλι και την κίνησή του να πετάξει τη φανέλα μετά τις αποδοκιμασίες των οπαδών της Ίντερ εις βάρος του.
"Είμαι στην Ίντερ από το καλοκαίρι του 2008. Προσπάθησα χιλιάδες φορές να εκπαιδεύσω ένα εξαιρετικό ταλέντο. Είναι ένας ημιτελικός Champions League, ο δεύτερος πιο σημαντικός αγώνας που μπορεί να παίξει κάποιος σε συλλογικό επίπεδο, και αυτό που έγινε ήταν πολύ άσχημο" Λογική δήλωση. Διαβάστε όμως τι είχε πει 2 μήνες νωρίτερα μετά από έναν αγώνα με τη Φιορεντίνα, με τον Μπαλοτέλι να "χάνεται" στην άμυνα.

"Δεν με νοιάζει το καταλαβαίνετε; Η ομάδα μου πρώτα αμύνεται και μετά επιτίθεται. Δεν με ενδιαφέρει αν έχασε τους φακούς επαφή του μέσα στον αγώνα. Να παίξει σωστή άμυνα και μετά να σκεφτεί το πρόβλημα του…" Το ότι ο Μπαλοτέλι δεν έβλεπε χωρίς φακούς, προφανώς και περνά σε δεύτερη μοίρα για τον "Εκλεκτό"…

Απαντώντας στον ισπανικό Τύπο, που τον αποκαλεί "μεταφραστή".
"Θα ήθελα να πω κάτι, αλλά δεν πρέπει…"
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου