Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Γιαννης Φλωρινιώτης!!!!! Ο Έλλην Τζον Τραβόλτα εξομολογείται...(vid)


Ο άνθρωπος που έφερε το κάτι διαφορετικό στην νυχτερινή διασκέδαση στην Ελλάδα, ο άνθρωπος που πολεμήθηκε από πολλούς γιατί τον λάτρεψε και εξακολουθεί να τον λατρεύει ο κόσμος, ο άνθρωπος που χαρακτηρίστηκε ως Έλληνας Τζόν Τραβόλτα είναι εδώ μαζί μας, και μας άνοιξε την καρδιά του...



Γεια σας κ. Γιάννη, είναι μεγάλη η χαρά μας που σας έχουμε εδώ μαζί μας.
Γεια σας παιδία, και για εμένα είναι μεγάλη χαρά.


Κύριε Γάννη, γεννηθήκατε στην Φλώρινα, σωστά;
Σωστά, εξ ου και το Φλωρινιώτης.


Πως ξεκινήσανε όλα και ασχοληθήκατε με το τραγούδι;
Βασικά από μικρό παιδί εγώ ήθελα να γίνω ηθοποιός, τραγουδιστής, χορευτής, κάτι δηλαδή που να έχει σχέση με το θέαμα, επειδή από μικρό παιδί ήμουνα τσαχπίνης, εκκεντρικός, στο σχολείο ήμουνα πάντα στην χορωδία και στις θεατρικές παραστάσεις που κάναμε. Οπότε όπως καταλαβαίνεις Αλέξανδρε το όνειρό μου ήταν αυτό. Να φανταστείς οι δικοί μου με έστειλαν να μάθω τέχνη, τίποτα εγώ. Μάθαινα να φανταστείς ηλεκτρολόγος για 2 χρόνια στην Θεσσαλονίκη, δεν ξέρω ούτε ασφάλεια να αλλάζω, το μυαλό μου ήταν στο τραγούδι, στο χορό.


Οπότε από πολύ μικρός είχατε το μικρόβιο.
Ναι, ο πατέρας μου ήταν μουσικός. Έπαιζε ποντιακή λύρα, μιας και είμαστε Πόντιοι, καθώς και τραγουδούσε.
















Α, έτσι εξηγείται, είχατε το πρότυπο μέσα στο ίδιο σας το σπίτι δηλαδή.
Ναι, ναι με επηρρέασε


Τότε παλία πως ήταν οι εποχές όσο αφορά το χώρο του τραγουδιού.
Τελείως διαφορετικές, καμία σχέση με τώρα. Εγώ  τις θυμάμαι με νοσταλγία. Μπορεί να μην ήταν όλα ρόδινα, αλλά μου άρεσε πολύ εκείνη η εποχή. Ήταν πιο αγνή, αυθεντική και αυθόρμητη.


Ευκαιρίες για νέους καλλιτέχνες υπήρχαν τότε;
Τότε παιδιά, αν δεν είχες φωνή δεν μπορούσες να γίνεις τραγουδιστής, και ακόμα ένας τραγουδιστής έπρεπε να έχει πολύ μεγάλο ρεπερτόριο. Εγώ ξεκίνησα σε ηλικία 14 ετών στην Φλώρινα σε ένα μαγαζί, με ένα ρεπερτόριο 15-20 τραγουδιών, αλλά καθημερινά μάθαινα και άλλα, ότι μου ζητούσανε. Ακόμα έπρεπε να μάθω όλα τα πιο παλιά, του '50, του '60, και όλων των ειδών, ρεμπέτικα, λαϊκά, μοντέρνα, ελαφρά. Γιατί τότε ένας τραγουδιστής έπρεπε να ξέρει να τραγουδάει όλων των ειδών τα τραγούδια. Οι ευκαιρίες τότε ήταν απειροελάχιστες. Έπρεπε να είσαι τυχερός και να σε ακούσει κάποιος μουσικοσυνθέτης και να πιστέψει στην φωνή σου.
















Η συνέχεια;
Η συνέχεια περιλάμβανε περιοδείες σε όλη την Ελλάδα με ένα σχήμα που είχα φτιάξει εγώ, με κιθάρα, μπουζούκι, τράμς. Παίξαμε παντού, με μεγάλη επιτυχία καθώς είχαμε τεράστιο ρεπερτόριο, αλλά μετά ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου και να δω αν μπορώ να κάνω καριέρα μόνος μου. Ξεκίνησα στην Θεσσαλονίκη, ως μικρός Γιαννάκης. Όταν έφτασα σε ηλικία 18 ετών λέω του επιχειρηματία, συγνώμη αλλά ο μικρός Γιαννάκης μεγάλωσε, θέλω το επώνυμό μου στην ταμπέλα. Έλα μωρέ τώρα που θα αλλάζουμε ταμπέλα κλπ. μου απάντησε και έτσι έφυγα. Μετά από λίγο καιρό, έρχεται από το σπίτι μου και μου λέει έλα μαζί μου σου έχω μια έκπληξη. Ε, πάω και εγώ και βλέπω στην ταμπέλα Γιάννης Φλωρινιώτης, λέω τι είναι αυτό, μου απαντάει από σήμερα έτσι θα σε λένε, Φλωρινιώτη. Βέβαια σε εκείνο το μαγαζί, ήταν τεράστιο σχολείο για εμένα μιας και δούλεψα μαζί με τον Βαμβακάρη, τον Γιάννη Παπαϊωάννου, τον Πολυκανδριώτη και πολλούς άλλους. Μηγ ξεχάσω να αναφέρω ότι στην Θεσσαλονίκη δούλεψα και 2 χρόνια με την αξέχαστη Ρίτα Σακελλαρίου, η οποία με βοήθησε πάρα πολύ και έμαθα πάρα πολλά κοντά της.


Σας έχουν χαρακτηρίσει, ως Τραβόλτα της Ελλάδας, τον δέχεστε αυτό το τίτλο;
Κοίτα να δεις, επειδή τότε ο Τραβόλτα ήταν στις μεγάλες του δόξες, με το πυρετός το Σαββατόβραδο, και γενικότερα με το ρυθμό disco, και επειδή και εγώ είχα βγάλει κάποια τραγούδια αντίστοιχα και τα χόρευα, μου κόλλησαν αυτό το παρατσούκλι. Αν και οι περισσότεροι και εδώ αλλά και στην Τουρκία με αποκαλούσαν Ζεκίμ Μουρέν. Ο οποίος ήταν ο μεγαλύτερος τραγουδιστής της Τουρκίας και πολύ εκκεντρικός μάλιστα.


Σας είδαμε τελευταία φορά, μαζί με τα Ημισκούμπρια.
Αυτά τα παιδιά τα λατρεύω, έμεινα έκπληκτος όταν μου κάνανε την πρόταση να συνεργαστώ μαζί τους και χάρηκα πάρα πολύ. Όταν δε, πήγα στο studio  και μου φέρανε όλους τους δίσκους μου, όλες τις ταινίες μου, πράγματα άλλα, απίστευτα που ούτε εγώ δεν είχα στο αρχείο μου, για να τους τα υπογράψω, έμεινα πραγματικά. Στο cd τους είπα το αγαπημένο μου τραγούδι, «με το μικρόφωνο στο χέρι θα πεθάνω», που το διασκευάσανε τα παιδιά και το έκαναν ραπ με μπαλάντα. Και μου άρεσε, βγήκε συγκλονιστικό.

 Έχουμε ακούσει και άλλο, κλασσικό σας τραγούδι σε διασκευή ραπ όμως, σωστά;
Ολόσωστα, πρόκειται για το «Πειράζει» που το διασκευάσανε οι Zante Dillema. Και μάλιστα έγινε πολύ μεγάλη επιτυχία και παιζόταν σχεδόν παντού.


Τώρα, έχουμε τίποτα καινούργιο στα σκαριά;
Ετοιμάζω ένα έντεχνο λαϊκό δίσκο, μου έγραψε τα τραγούδια η Μαριαλένα Οικονομίδη, κόρη του μεγάλου καλλιτέχνη Οικονομίδη, και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο studio. Επίσης αυτή τη περίοδο κυκλοφορεί και ένα cd μου, που είναι αφιερωμένο στον Κώστα Ψυχογιό. Ένα συνθέτη που πίστεψε σε εμένα, στη φωνή μου, μου έγραψε τραγούδια και πήρα χρυσό και πλατινένιο δίσκο και έτσι είχα ηθική υποχρέωση, τώρα που δυστυχώς ο Κώστας Ψυχογιός έφυγε από τη ζωή, να βγάλω αυτό το cd που είναι αφιερωμένο στην μνήμη του. Μ ε μεγάλες επιτυχίες του όπως το ιστορία μου αμαρτία μου, κι αν κάνω άτακτη ζωή, ας πέθαινες να γλίτωνα και έχω και 2 τραγούδια του αγαπημένα, που έγραψε για εκείνον και τα εμπιστεύτηκε σε εμένα και αυτά είναι, «η μάνα» και το «σακάκι μου το διπλοσταυροκουμποτώ».


Γιατί σταμάτησε το Flory Horror Show;
Καταρχήν η παράσταση αυτή ήταν ένα αφιέρωμα στον μεγάλο Γιώργο Οικονομίδη. Και επειδή η νεολαία μπορεί να μην ξέρει ποιος είναι ο Οικονομίδης, αρκεί να σας αναφέρω ότι από τα χέρια του βγήκαν η Νανα Μούσχουρη, η Τζένη Βάνου, Ο Γιάννης Βογιατζής, ο Χάρυ Κλιν, ο Κώστας Χατζής και άλλοι πολύ μεγάλοι και σπουδαίοι καλλιτέχνες. Ήταν ένας μεγάλος άνθρωπος που ανακάλυπτε ταλέντα σε όλη την Ελλάδα και τους βοήθαγε να κάνουν δίσκο, καριέρα. Κάτι σαν manager της εποχής δηλαδή. Τώρα όσο αφορά το μιούζικαλ αυτό, δυστυχώς σταμάτησε γιατί κάποιος μουσικοσυνθέτης που τον είχε για μουσικό χρόνια κοντά του ο Οικονομίδης, ισχυρίζεται ότι είναι δική του η μουσική, ενώ εγώ ξέρω ότι δεν είναι δική του η μουσική. Βέβαια αυτό που απορώ είναι πως ο εισαγγελέας δεν εξέτασε και τις δυο πλευρές να δει τι συμβαίνει, παρά απευθείας με ένα εξώδικο μας έκλεισαν ξαφνικά το μαγαζί. Έμεινε πολύ κόσμος στο δρόμο, άνεργος και αυτό διότι δεν εξετάσανε οι αρμόδιες αρχές το τι πραγματικά συμβαίνει. 
Δεν πειράζει, αυτό που έγινε πάντως με πείσμωσε πιο πολύ και έτσι αποφάσισα να γράψω εγώ κάτι αντίστοιχο, το οποίο πολύ σύντομα το τελειώνω και ελπίζω ακόμα συντομότερα να το ανεβάσω σε κάποιο μαγαζί.
















Από ότι έχουμε καταλάβει εκτός της κόρης σας Αννούλας, αποκτήσατε και άλλη μια, το Γωγουλίνι.
Ναι-ναι, το Γωγουλίνι είναι μια πάρα πολύ καλή κοπέλα, την είχα φερεί βασικά για να αντικαταστήσει την κόρη μου μέχρι να γεννήσει, αλλά επειδή είδα ότι έχει πολύ όρεξη για δουλειά και βελτιώνεται συνεχώς, έτσι αποφάσισα να την εντάξω στην οικογένεια.


Η σχέση του Γιάννη Φλωρινιώτη με τα αυτοκίνητα ποια είναι;
Τώρα δυστυχώς δεν έχω, αλλά σκοπεύω να πάρω αυτό τον καιρό. Βασικά είχα την Mercedes την αμερικάνα, για πολλά χρόνια. Ε, δεν μπορώ να πω βέβαια ότι η οδήγηση είναι το φόρτε μου, αλλά είναι αναγκαία. Να φανταστείς πιο πολύ με τρομάζει η άσφαλτος παρά τα αεροπλάνα και ο ουρανός. Τέλος πάντων, όπως προείπα σκοπεύω να πάρω ένα αμάξι. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι όμορφο, να ακτινοβολεί σαν το αφεντικό του. Να φανταστείς είχα πιο παλιά ένα Morris που του άλλαζα συνέχεια χρώματα, μια κόκκινο, μια κίτρινο, μια πράσινο. Με λίγα λόγια θέλω να είναι εκκεντρικό.







ΠΗΓΗ: street-demons.gr
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου