Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ...



Ο Λάκης Γαβαλάς σε μια μοναδική συνέντευξη στο Athens Magazine μιλάει με θάρρος για τις «ιδιαιτερότητές» του και πώς αντιδρούσε στο κράξιμο.

Ήσουν Λάκη ένα διαφορετικό παιδί. Με ιδιαιτερότητες σε μια δύσκολη συντηρητική εποχή. Δεν ήταν μόνο χρόνια ανεμελιάς, βίωνες και μια διαφορετικότητα ως άνθρωπος, ως προσωπικότητα. Σε πίκραινε εκείνη την περίοδο, που ο κόσμος δεν καταλάβαινε το διαφορετικό; Ένιωθες θυμό; Οργή;
Δεν το λες ξεκάθαρα. Φοβάσαι μην με προσβάλλεις και το πάρω στραβά; Είπαμε να μιλήσουμε ειλικρινά και θα μιλήσουμε. Εννοείς το κράξιμο ...

του όχλου, το βουητό της κοινωνίας, έτσι;
Έτσι.
Εγώ ακόμη κι αυτό το κράξιμο, το βουητό, την προσβολή, έμαθα να τα ελέγχω και να τα απολαμβάνω. Σιγά να μην αφήσω τους αγράμματους, τους κομπλεξικούς και τους ηλίθιους να καθορίσουν τη ζωή μου. Από μικρό παιδί έμαθα να αυτοσυγκεντρώνομαι, να κοιτάζομαι στον καθρέφτη και να κάνω την αυτοκριτική μου. Σε πληροφορώ ότι ο όχλος με βοήθησε να γίνω πιο δυνατός, κάθετος και απόλυτος. Η αναζήτηση για εμένα της προσωπικής χαράς και της αυτογνωσίας είναι καθημερινή προσπάθεια. Την ξεκίνησα από μικρό παιδί και θα την πάρω μαζί μου. Μέχρι και το θάνατό μου θα μαθαίνω και θα γίνομαι καλύτερος. Τους ευχαριστώ όλους, ακόμη και για το κράξιμο. Εγώ έγινα καλύτερος. Εκείνοι;
Μήπως σκλήρυνες ως άνθρωπος;
Δεν νομίζω, απλώς προστατευόμουν εσωτερικά.
Οι γονείς για αυτή τη διαφορετικότητα δεν έλεγαν τίποτα; Το είχαν πάρει ως δεδομένο;
Πώς δεν λέγανε… Αρχικά ο μπαμπάς είχε πει πως θα με αποκληρώσει κάποια στιγμή…
Σοβαρά;
Με την έννοια ξέρεις, αυτή των γονιών που αγαπούν κι είναι πολύ δεμένοι με τα παιδιά τους και θεωρούν ότι πρέπει να διαιωνίζουν αυτό που έχουν δημιουργήσει.
Έτσι είναι οι γονείς…
Φυσικά ο μπαμπάς πριν φύγει, γιατί έχει φύγει δυστυχώς εδώ και 15 χρόνια, είχε τη χαρά να με δει πετυχημένο σε αυτό που είχα επιλέξει και να χαρεί για εμένα. Μπορεί να τον πίκρανα κάποιες φορές με τις επιλογές μου, αλλά τελικά έφυγε από τη ζωή βλέποντας το παιδί του χαρούμενο και ευτυχισμένο. Νομίζω πως ο μπαμπάς μου τελικά έφυγε από αυτή τη ζωή με την ψυχή του ανακουφισμένη και ήρεμη.



Πηγή: Athens Magazine
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου